Sunday, February 27, 2011

1st day, 3rd sem

Hari ni, sharp pukul 7.30 dah bangun!
fuh, agak awal........kalo tak, ishish
so, lek2 dulu pagi tuu...mengeliat2 sikit..gosok2 mata ag..sempat la peluk2 bantal ag..hehehe..
pastuh, terus mandi. nyaman sungguh.

Poured myself a cup of mocha and ate some of the yogurt I bought last night plus a cereal bar.
(breakfast style matsalleh la nii konon2)
Nomore roti canai ok.
nomore nasi lemak with the daun pisang.so sad.

At 9.30, haa mulalah nak kelam-kabut.
Kak Rehan pun dah memanggil-manggil kat bawah to walk to uni together.
Berdebar-debar nihh!!!tak tau la pasal. ingat diri cheq ni sowang je yang berdebau.
rupa-rupanya kak rehan pun sama gak!
mungkin berdebau cause dapat membayangkan assignments2, exam and keje2 yang kena face in the future.

MasyaAllah, ramai sungguh manusia!!
"I'm back to the busy hactic life again!....oh nooo........."

HAISH!..

"takbleyh, tak bley, kena semangat Dhamirah!!"

I was glad to see that bery, syira, hadi and kak timey were also in the same lecture!!baguih2.pasni kalo ada pape, bleyh la mintak tlg depa.kihkih.
So basically, I am not alone!..alhamduLilah..

After the lecture we had at10am, syira, bery and I went to the co-op with the intention to buy the recommended text books.
However, as usual lah, co-op was full of human beings!...argggghhhh...cam buat haji plak.

"how much is the text book?"
"$124.00"

Dalam hati; "mak ai!, pokai aku cam ni.mahel nak mampos!, Ya Allah................"

"Ya Allah, tak makan aku cani" syira said.

Bery time tu dah taktau dh menghilang pi mana. Lemas dalam lautan manusia kowt. Tahla.

So, we all pun went to the 2nd hand book store. It seems like they are not selling that particular books.Memang terbaik.-.-"

Finally, we decided to think first and maybe buy later. Syira then went home while I went to the  reid library.

Reid is such a bigg bigg library. But when it is filled with soo many students, it seems so small to me.
I went to reid to print out somethg. So in order to do that, I need a computer. Guess what, none was availabe!ARGGHHHH..

So, pe ag. I went to science lib lah instead since I saw that there were abt 46 computers available there.
Well, you see. Science and reid library are quite far from each other.
So, I had to cross the field to get to there.
I almost went back but I was glad that I did'nt.

Sampai-sampai je library, bukan buku yang dicari.Bukan computer yang dicari.
Tapi AYAQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ!!!!!!!!!
Terus pi beli air kat guild cafe tuh. Minum cam orang tak minum setahun (cam lebeyh2 la plak)
Tapi seus, haus gilerrr!

Bila dah rasa2 okayh tu, baru la naek atas.
Naek pun pakai lift je laa..tak larat dh nak naek tangga.
Dh x kisah dah, lemak2 mmg dah terbakar dah pun, so cam xder beza je naik tangga or lift.
tiktoktiktok..

After finished using the computer,I went back home.
Ya Allah, panas sungguh (Yes, I know I've talk about the heat like a thousand times before but I cant stop talking abt it until I feel that its getting colder.heh.)

So now, Im at home..with the fan blowing directly towards me. Enjoying the breeze before facing the heat again.
Oh, ada tak saya gtau saya dah hitam!?
Yes,sy  dah hitam dh!!!!!!!sedeyhnyaaaaaaaa..Baru seminggu!..kalo lepas sebulan tak tau laa..haiyh risau aku!..




=Remember Allah always=

No comments:

Post a Comment