Monday, June 20, 2011

symptom time exam........(or maybe it's just me)

sum1: I must study!

 15 minute passed..

sum1: (studying. studying. studying)

30 min passed...

sum1: hmm...how to do this question?....nvm, try2! I know i can do it!

(trying..trying..trying...)

33 min passed...

sum1: hmmm...pnah ke aku belaja benda ni? (nampak sgt kuat megelamun dlm kelas.erk.)-.-"

35 min passed..

sum1: ..tak tau cane nak buat ni..ah.stress!.bukak fb JAP la..

40 min passed..
50 min passed...
2 hours passed...

sum1: oh no! dh pukul 10! lamanya aku bukak fb (buat2 terkejut la plakkan)..
            ok..sambung study..

at 11...

sum1: ngantuknya.......

at 12am..

sum1: ZzZzZzZzZ

2 comments:

  1. Assalamualaikum wbt. buat sahabat ku di sana.
    ana melawat blog enti.
    nak kongsi sesuatu utk menaikkan semangat enti.
    ana dan beberapa sahabat di sini ana buat video sempena exam fever kat sini. semoga video ni mampu menjana kita bljr utk mencari keredhaan Allah SWT...

    http://www.youtube.com/watch?v=1VhAOrGPjO0

    http://www.youtube.com/watch?v=gywk8cOLgZI&feature=channel_video_title

    gudluck exam nnti.semoga Allah sentiasa bersama kamu dalam apa juga keadaan..

    SEMOGA PERSAHABATAN KITA KEKAL SEHINGGA KE SYURGA...INNI UHIBBUKI FILLAH(AKU MENYAYANGIMU KERANA ALLAH TAALA)

    ReplyDelete
  2. :) time kasih..
    tp sbnrnya saya dh habes exam pon...heh..
    AlhamduLilah bukan setiap Kali study catu..hahaha..
    kalo catu hbs la eden .......

    time kasih video tuu...sgt membantu.
    tq liana:D semoha sama2 ke jannah..ameen..:)

    ReplyDelete