Wednesday, January 2, 2013

Cari kerja.





Carikerja .. pfft...dah xder keje lagi ker aku ni nk cari kerjo pulaks.
Honestly, aku still on my holiday mood...aiyak.

However, it seems like everywhere I go...(almost everywhere la bajet diva ke everywhere org kenal aku..adoii)..so yap...almost everywhere I go, org akan tanya..

"so sekarang keje kat ner?"
"tengah cari kerja ke? or dah ada keje?"
"nk keje pe?ke nk sambung belajar dulu?"
"bila nk kawin??"   ...eh

tula EMPAT soklan2 cepu emas yg mmg cam kena cepuk je..




sebenarnya, ada je keje waiting...tapi tapi......uhukuhuk
aku rasa cam nk cuti je dulu...cuti sampi muntah
haha

bukan pe, dh keje nanti dh mula la responsibility baru..
hari tu aku intern pun rasa cam bilaa laa nk cuti niyhhh..
kalo keje?


tapi, aku pasti akan keje!
inShaaAllah. xkan la aku nk asyik goyang kaki je kat rumah ni.
Allah pun suh hamba2nya berusaha!
Dah Allah bagi Ilmu, kena laa aku manfaatkan ilmuNya tuu....


No comments:

Post a Comment