Wednesday, January 2, 2013

New year. New Diary.

Bismillahirahmanirahim.

ITS NEW YEAR everyone!






Hm, aku rasa new year kali ni aku nak lebihkan sikit blogging ni.
Bukan la sebab aku nk orang baca ke pe tapi aku nak jadikan blog ni sebagai tempat aku meluahkan pandangan, experience, thoughts, bla bla bla.

Sebenarnya,
Aku pernah ada diary sendiri..
In fact kat Australia pun, segala isi hati aku luahkan kat diari tu.
Tapi since aku nak balik hari tu, segala buku2 yg x penting sgt aku terpaksa recycle.



So. There goes everythg I wrote.
Diary tu pun aku buat just tuk tempat aku lepaskan segala geram, marah, sedih and kecewa.haha.
Actually, its fascinating gak bila after few years, aku baca balik apa yg aku tulis then aku rasa omgee aku ke yg tulis ni?

So now, instead of aku simpan kenangan aku dalam diari yang aku boleh recycle bila2 tu, may as well I'll just write it here! cumaaa, yg personal sgt tu takkan la aku nk share gak..

InShaaAllah, aku harap apa yg aku tulis nanti dapat benefit aku .Tak kisah la xder org nk baca..cuz..kalo ada org nk baca pun well hopefully it will benefit that person too.

k. again.. Happy New year tahun masihi!
ps:kalo kami umat Islam dah new year lama daa..;P







No comments:

Post a Comment